Fröken smartskaft!

Nu sitter jag vid datorn fast jag egentligen borde käka frullrulle.. Men jag är inte hungrig och är hur trött som helst. Igår kollade jag och lillebror på filmen Knowing vilket resulterade i att jag inte kunde sova på kvällen för jag hade så ont i hela kroppen och när jag väl somnade drömde jag om jordens undergång när solstormen kom och brände ner alla hus, skit läskigt. I drömmen åkte jag nästan tunnelbana och allt va heeeeeelt konstigt där nere haaha, att bara ta sig fram var att gå i lustiga huset på Grönalund. Menmen, det hära visar ju att jag inte borde kolla på läskiga filmer, toppen, jag är så trött på allt mitt drömmande?! Jag vill bara sova ifred :<

Puss, skola snart.. Slutar klockan 12 och ska köra en sväng på gymmet.

Gårdagen träning var en timme spinning - naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0