Höört!

Igår träffade jag Josefin :) det var hur längesen som helst och vi hade mysigt! Vi käkade pizza och åkte och hyrde 3 filmer på hemmakväll, sen knata vi tillbaka till Solbacka ! Vi är ju så fruktansvärt höörtiga ;D Innan tha movietime så bakade vi hallongrottor  (: Jag slocknade sen, har inte dåligt samvete för de... men de gick inte att hålla ögonen öppna :o Jossan hade köpt en jätte fin dator där vi la in lite filmer och musik idag :)

Mamma hämtade mig och vi åkte till mormor och morfar för att prata och städa lite (:

Nu ska snart familjen Fors sätta oss och kolla på film till middagen, jag lär slockan lika tidigt idag! :D Huur trött som helst, haha de hära lovet behövdes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0