If you leave me now.

Jag vet inte riktigt hur intressant det är att läsa om någon annans liv? Jag tycker att det är lite små kul och har några bloggar jag följer, men det händer kanske inte så jätte mycket i mitt liv. Har lite ångest för att jag knappt har tränat någonting alls den hära veckan, men får helt enkelt köra gärnet nästa vecka! :) ... Vill till IKEA snart men det är inte så jätte populärt i famlijen, är i stort behov av en nattduks lampa och skrivbordslampa samt en datastol.

Igår skrev jag ett fint litet Cv som jag ska skicka ut till några företag i Norrtälje, men jag funderar på om jag ska vänta på att få ett svar från Flygfyren först? Well, well.. Ska snart lägga mig i sängen, är nog lite febrig och blir hemma i morgon ockås :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0