I'm not a shopaholic..

Bye bye 750 :- ..
Jag har köpt:
1 par baggy jeans
1 sport bh
1 par trosor
2 par linnen
1 set med nagelgrejer

Det känns väl någorlunda bra men grejen är den att jag är snål, haha det kändes jobbigt att betala så mycket :'(, men jag behöver fortfarande köpa:
Flera tröjor
En tjocktröja
Träningsskor
Träningsbyxor
Träningströjor
Tygskor

Gaaah, hahah hoppas jag får bra sommarjobb så ja kan köpa massa jag vill ha ;p hihihi! Efter en shopping tur önskar jag att jag gick i min gamla klass där mina flickor såg att man har nya fina kläder (a), men nu kan ja ju bara drömma om att de kommer synnas hahah! Menmen, imorgon hade jag tänkt träna men det blir nog inte så! Jag har en sån träningsvärk så jag håller på att smälla av hahha, det är grymt jobbigt! Men känns bra, eller? Haha well, well..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0