Påsar under ögonen och träningsvärk?

Jag är helt slut nu! Vill bara gå och lägga mig och sooova!.. Imorgon blir det ingen morgon spinning för jag har ingen skjuts... känns väl sisådär.. Men jag tänkte ta och spinna efter skolan, för det är på torsdag det är chill dag! :D

Dagens hurtigtutt:
Spenderade 1½ timme på gymmet, allt från lår, vader, mage, rygg, armar, kondition osv.. Heeelt slut och grymt stolt över mig själv haha, men jag kan nog inte riktigt säga att jag tycker att det är kul och gymma? Spinning är mycket roligare, känns som om man tar i mer där! wellwell, får hoppas på morgonspinning på fredag istället :) nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa klart svenska boken :D Imorgon har jag prov, Arbetsmiljö & Säkerhet - som säkert gå bra :)

Jag har laddat ner GIMP för att fixa lite bilder, det är på svenska men jag förstår ändå inte så mycket haha, här har vi en teknisk jävel.. Eller? NOT!

Aja :), Snart är de lov, ska bli hur underbart som helst!! Jag längtar huur mycket som helst !! :D Sova, slippa många, sova, slippa plugga, sova, umgås, ha de fett bra!! :D

Juste, åkte till farmor efter träningen och vi kollade lite på tv, pratade och käkade en god middag! :) <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, fattar inte heller så mycket av GIMP, så du är inte ensam x) du har inte picasa då? de tkr jag iaf funkar bra att redigera bilder i:) <3

2010-02-24 @ 10:54:54
URL: http://angeckas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Använder bara det nu, så jag tycker iaf att det är bättre!:) men det beror iof på vad du ska göra? <33

2010-02-24 @ 16:08:52
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0