Sista dagen innan det efterlängtade lovet!

Imorse var det upp med tuppen för att köra lite spinning, sen käkade jag frulle på ntc i en timme, mums! :) <3 Gick till skolan för att vänta in idrotten (: , vi spelade basket och jag gjorde 4 p iaf, ganska jätte bra för att vara mig ! x'D Har käkat lunch - kebab och ris, nu ska jag bara sitta och ta det lugnt! Får sluta en halvtimme tidigare idag och då ska jag möta Josefin på stationen :) <3 Ska bli kul och ses igen!

Det var jäätte kul att träffa Linda och Mattias igår, hoppas att vi kan ses flera gånger!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Klart att vi ses fler gånger! :D <3

2010-02-26 @ 23:19:21
Postat av: Elin

Det hoppas jag! :D <3

2010-02-27 @ 18:16:42
URL: http://eulienfoerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0