Den stora "ångest-dagen"?!

Jajamensan, dagen innan skolan börjar efter ett lov.. Det finns två sånna dagar per år! Det är efter jullovet och efter sommarlovet. Personligen vet jag inte vilket av dessa dagar jag tycker är värst, kanske efter jullovet? Jullovet är så kort och jag behöver minst en vecka att njuta av lov och sova bort dagarna, då blir det inte så jätte många dagar kvar att ta tag i, pga juldagarna och nyårsdagarna! Ibland i slutet av sommarlovet så känns det ganska okej att börja skolan igen, även fast det vore skönt att ha en vecka till eller två.. Den tanken faller alltid in när man drar sig upp första morgonen för att traska till bussen.

Sen i fredags har jag haft ont i huvudet och jag har sovit dåligt, inatt drömde jag mardröm och vaknade man hjärtat i halsgropen mitt i natten o.O.. Nej, faktiskt inte så roligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0