Godmorgon sötpannkakor!

Uppe igen då, det var hur jobbigt som helst att gå upp idag.. Igår somnade jag med huvudvärk och idag vaknade jag med huvudvärk:( Det är inte det roligaste! Jag och vovvisen har varit ute på en  kortis promenad med posten hade inte kommit, så vi blir väl ut om någon timme igen antar jag. Idag har jag 100 saker att göra! Lillebror fyller år i morgon så då tänkte jag städa lite hemma så slipper båda jag och lillebror tjatet av mamma och pappa :) Ibland är man smart, men inte ofta:), najsingvajsing! Men vart ska jag börja?... Mitt rum? Toaletter? Köket? .. Har en känsla av att jag inte kommer att göra allt som jag har skrivit upp att jag ska:(.. Men hoppas kan man alltid !

Väldigt gammal bild! <3





Kommentarer
Postat av: Elin

Tusen tack för all hjälp mitt hjärta!/Mama

2010-01-09 @ 23:19:31
URL: http://eulienfoerz.blogg.se/
Postat av: ellen

super söt bild elin ! :) <3

2010-01-17 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0