Hemma idag.

I förrgårkväll mådde jag inte så jätte bra :/ men jag gick till skolan iaf igår och det gick väl bra men sen på kvällen var det bara urk på burk :/ Så idag har jag varit hemma, har mått lite upp och ner men hoppas att det går över snart! Haha, antar att klasskompisarna har massa bacillusker på sig haha, menmen!

Jag måste bara berätta om i onsdags (; Hahaha... omg... Jag och Emelie gick till Willys efter skolan för att köpa tuggummi, och då passade jag på och berätta om när jag stekte köttbullar på lovet!

Jag: Joo, dagen innan så stekte jag köttbullar.. På högsta värmen och dom kom direkt från frysen. Såklart blev köttbullarna brända men dom var nästna iskalla inuti fortfarande(?!), så då gjode jag lika dagen efter, MEN jag lät dom vara i stekpannan så dom skulle mjukna upp (på högsta värmen), sen så tog jag dom till skärbrädan för att dela dom på mitten så dom skulle bli varma där också:P

När jag berättade så stod jag i kassan och hörde att tjejen som tog betalt satt och småfnissade.. Hm...

Tjejen i kassan: Hahah, jag lyssnade inte på erat samtal!!

Där kom beviset... Många ungdomar kan inte laga mat! Men inte är det något att skratta åt :o (a)
hahaha, kändes lite pinsamt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0