I can't believe it... so annoying!

Jag hade skrivit ett jätte trevligt blogg inlägg, och vad händer? Jomenvisst! Allt raderades o.O, Det är verkligen någonting jag kan störa mig på när det gäller datorer.. Men som vår datakunskap lärare säger, "spara efter varje ord..ha..ha..ha" .. Ajo tjena! Menmen, finns inte mycket att göra åt saken :) Jag kortfattar min dag med - vaknade med ett ryck efter en HEMSK mardröm (värre än den igår), 2h matte i skolan - förbereder mig för det näst sista provet i A-kursen (förutom nationella!!), 1h naturvetenskap A - Helt okej lektion! Underbar lunch - mummah! Köttfärsås och spagetti! <33, En sväng ner till banken med Emelie - Ingen kommentar "Jag fiste!" ... "DU FES!".. har alltid kul med dig ! :) <'3, Fixade ny tid på pianot - kvart i 4.. Buuh :'(.. För sent! :/

Hurtig som jag är, gymmade jag en timme.. Jag var inte alls taggad men jag tog mig igenom passet, kunde dock ha ansträngt mig lite mer! Men jag var inte på topp, That's it!

Stadens sus och dus med lillebror och mamma :)

Nu sitter jag hemma, har målat mina naglar! Skulle försöka mig på och göra lite fint fint .. Men penseln gick sönder :/ Bara för jag inte har någon riktigt! Men jag är inte så snitsig på att fixa heller hahaha!

Snart ska jag fixa för morgonen spinningpass, phuuu ska upp kvart i 6 i morgon! Time to go asleep!

Jag tycker det är gulligt, haha ;P <3

Igår rengjorde jag lite penslar och en dutt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0