I'm still alive!

Jag har varit seg på att skriva här inne, känns som om jag har haft mycket och göra och varit ovanligt trött! :)

Idag har jag och lillebror åkt in till stockholm för att umgås med faster Tyra och farbror Patrik:) vi har kört på Tyras gym, Puls och träning , där körde Tyra slut på mig! Sen käkade vi på Sushi på Telefonplan - se kommentarer och vägbeskrivning dit, Huuur god sushi som helst - JAG STORM REKOMENDERAR! Sen åkte jag och Tyra till Drottninggatan för att dra in på Ur & Penn :) Jag köpte ett gudhalsband med ett kors på, ett par örhängen som var rosa stjärnor, ett par med en gaffel och en sked och tillsist en med en gitarr och en text med ROCK. Till avslut så åkte jag och Tyra för att möta Patrik och lillebror på Skrapan :) <3

Nu är jag helt slut! ska kolla på blåsningen.. Dock bara en halvtimme :) Sen blire I en annan del av Köping :)

De som är underlined är länkar:) <3





Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Kul att du kikade in och röstade :)

2010-01-25 @ 21:48:30
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0