Lår och tunga

Det är svårt när det är svårt, men det är faktiskt inte det lättaste när det är lätt heller.
Imorgon är jag hundvakt igen, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra? hm.. Visst(: Vi busar och leker, går på några promenader.. men det är ju så kallt! Kinderna fryser till is och gud nåde den som slickar på brevlådan!

Funderar på att åka in och träna på fredag kväll, idag är det bara vila :) Har en sån träningsvärk i mina lår från gårdagens spinning :o Jag har nog fått in snittsen med "tryck och dra, tryck och dra".. Omgusch... IT'S PAIN!, tro mig.. PAIN!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt bild :)

2010-01-08 @ 15:44:07
URL: http://fein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0