Pussar !!

Nu sitter jag fruussen i fotöljen hemma <'3 .. Idag vaknade jag alldeles försent vilket var ganska deprimerande .. gick iaf upp 13.46 o.O Mamma och jag åkte in till mormor för att prata lite med henne :) <3 sen stressade vi hem och jag slängde i mig en potatis och åkte tillbaka till Norrtälje .. :D Toppen! Då vare dags för Cykel "RPM" Kurs med Kristin :) Det var längesen jag såg en sån hurtig, positiv och sprallig människa! Det var jag och 5 personer till på kursen. Vi fick lära oss lite om coaching (stavning?), inställning på cykeln, etc. : ) Sen körde vi igenom ett nytt pass som var GRYMT jobbigt! Men det kändes urbra efter assa:D Sen stressade jag in i duschen, ut, springning mot bussen och sen traskade jag hem i de KALLA VINTERVÄDRET!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0