@ school

Sitter i skolan, nu har vi lunchrast! Det är inte många här idag.. Lärarna verkar inte vara på toppen humör direkt och det är inte jag heller! Men ska bli kul och träffa Ellen, Jossan och Malin efter skolan:) favoritflickorna! :D <3, känns som om det var väldigt längesen jag träffade dom :o, nu återstår bara två timmar matte... tur att jag laddade mobilen så batteriet håller för två timmar med musik! :) <3 Emelie är sjuk idag =(...

Imorgonbitti ska jag ta mig upp och spinna!

Och ikväll ska ja försöka fixa en liten "hjälp" grej till pernilla för att försöka förklara en grej med bloggen:D haha kommer bli svårt för jag förstår knappt själv, men jag ska försöka! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0