Inte dåligt samvete..

Jag har inte tränat sen i fredags, vilket är ovanligt för "det nya jag", som har tränat minst varannan dag sen den 20 oktober. Trots detta har jag inte dåligt samvete! Jag ska faktiskt inte träna på gymmet/cyklingen på hela veckan.. Men imorgon tänkte jag att jag skulle köra på crosstrainern några minuter om dagen, men det börjar imorgon ;) Jag behöver vila! Det finns inte så mycket man orkar i detta underbara väder, förutom att ligga och sola och plaska i poolen. Jag åker aboslut inte in till Norrtälje bara för att träna inomhus!

Plus att min moppe har pajjat så jag förlitar mig på dessa bastubussar.. Fy, usch, blä, uuurk!

Fast okej.. Jag gick på en morgon promenix med min moder i måndags en timme... Något jag aldrig gör om under denna årstid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0