Suger musten ur mig..

Det är faktiskt lite kämpigt att gå upp klockan 5 på lovet.. Det erkänner jag!  Samtidigt som träningen blir gjord och jag slipper tänka på det, slippa ha i huvudet "fan, när ska jag köra.. vart är orken?" När jag kör på morgonen, vid halv 7 så tänker jag inte. Klockan ringer 5, rester sig fort upp ur sängen för att inte somna om.. Kläderna packa jag kvällen innan, drar på mig träningsbyxor, bh, trosor, tröja, strumpor.. Dom mysiga jogging byxorna åker på ♥
Tar moppen (idag skjuts av far), in till Norrtälje.. Låser upp träningscenter halv 6/kvart i, kommer in.. Tänder lampor, sätter på musik i gymmet, lägger fram frukost lapp, slår på datorn, äter min banan, in i omklädningsrummet... Fixar håret, på med spinningpjuuuxen, in i spinningsalen, sätter vattnet på "nedkylning, på med lite mysig musik, fixar belysningen, ställer in cykeln, på med bälte för micken.. Första kunden kommer!
06.25 nästan alla har kommit, står vid min cykel och hälsar kunderna välkomna.. Kollar om jag har några nya ansikten i salen som behöver hjälp med hojjen! 06.30 Sitter upp, ställer in basmotstånd.. Rulla axlarna - uppåt, bakåt och neråg. Musiken, det bästa, trycker igång!

Nu är klockan 22.33.. Jag är helt slut! Har sovit på soffan i 2h, ganska skönt faktiskt:) ska slå på en film och gosa ner mig i sängen, ännu ett träningspass i morgon.. Elin Hanna Birgitta Fors tar sig an gymmets maskiner ♥


Blomma jag fått av Emelie, miss u hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0