Vecka 28, bättre sent än aldrig :)

Lite smått om vecka 28 dåra (;.. Jag vet att jag har varit rätt seg med att uppdatera så här kommer en liten, liten resume!

Måndagen startades med en hurtig morgonpromenix med min älskade moder, vi traska till öster Eka och tillbaka med fight mot alla äckliga bromsar! Påvägen hem såg vi några konstiga fåglar i en dunge som vi självklart vart tvugna att undersöka :) ! Det såg ut som strutsar och lät som någon med en väldans magont.. På eftermiddagen åkte jag in till Norrtälje för att träffa den söta Mumricken som jag inte träffat sen vi slutade skolan!! Saknat dig så mycket babe! Det blev inte så lång vistelse där för bussar (moppen inlämnad...som vanligt!), så jag tog bussen hem vid 3 och sen blev det en mysig och huuuur mumsig middag som helst hos kära grannen Mariss, Tackar för det!





Tisdagen var lugn, lillebror åkte till en kompis och jag, mor och far åkte ut på sjön :) Jag badade i havet första gången i år... OCH så hoppade jag från båten för första gången i mitt liv haha (; Börjar leva mitt liv mer riskfullt haha, men det var superhärligt och vattnet var magsikt <3 glitter, glitter!




Onsdagen
då jag tänkte, fan nu måste jag komma igen med träningen! Men först.. Vi packade ihop lite fika och åkte till mormor och morfar för att plocka med oss morfar ut på sjön (:, medans mormor och mamma hade mys i det fina lust huset! Adam och jag badade i de uunderbar vattnet medans morfar och pappa bara njöt av de fina vädret och utsikten från vår båt :)
Fram mot kvällen tog jag tag i min träning, det blev 30 minuter på våran jobbiga, elaka crosstrainer och så simmade jag 8:or i poolen;P Det blev bara 21 st men jag är nöjd och lite yr blev jag nog också ;)



Torsdagen var ganska tråkig faktiskt.. Simmade 30 st 8:or i poolen, var och snackade med träningscenter och bestämde att jag skulle leda spinningen på fredag (då jag egenligen skulle vara ledig för semester, men vi kom inte iväg).

Fredagen var yterligare lite hurtigare än de andra dagarna då klockan ringde 5.00 och jag rullade sakta, men säkert ur sängen. Dessa morna går på automatik.. Ur sängen, på med tränings kläder och mjukisbyxor över, i med en banan och ett glas mjölk, borsta tänderna n' grab the bag for NTC. Charlotte skjutsa mig och 6.30 drog vi igång hojjarna, puuuh! Inte mycket folk men då hade jag syn på alla och kunde pusha lite extra! ;) Efter frullerullen hjälpte jag CharlottenTotten att slinga och färga sitt hår och sen fick jag skjuts hem av mor och far för att förbereda en kväll med Tyra, Patrik och farmor :) <3












Kommentarer
Postat av: Adam

VAR FAN JAG?

2010-07-28 @ 07:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0