Jag är inte mycket för torsk, men det här slår det mesta!

Jag vill inte skryta... MEN! Fan vad bra jag är! Jag gjorde middag i tisdags :) här är mitt mästerverk!



Såhär gör du! portion för tre torskar
Ingredienser
Tre torskfiléer
ca 2 dl räkost/kräftost (en hel burk)
2 dl creme fraiche
Valfritt:
Tomat
Ost
Citron

Tillagning
Ha ugnen på 225 grader
Lägg torskarna i en panna
Blanda creme fraichen och räk/kräftosten och bred sedan över med jämt lager på torskarna

Som valfritt kan du lägga på tomat skivor, svamp, pressad citron, paprika etc. Helt enkelt det som faller dig i smaken! Till sist är det gott att strö över lite ost.

Skjuuuts in i ugnen i ca 25 minuter.

Till fisken serveras ris/potatis och en smarrig sallad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0