Flummiga Fredag, eller?

Jag var helt sänkt efter spinning igår morse men läste ett kapitel ut min "underbara" engelska bok - flyga drake (svensk titel), sen hade vi idrott som jag totalt skrattade mig igenom för alla gav sånna konstiga kommentarare att de bara bubblade och jag förstörde nog några bollar för laget haha, vi vann iaf x'D (vollyboll), :D ! Efter de var de svenska då alla var lagom trötta, t.o.m päivi va lite flumm. Sen blev det till Arbetsmiljö och säkerhet som Emelie tog sig igenom med att göra nyhetprogram och flumma runt hahaha, vi skrattade oss hela vägen till busshållplatsen till coop med bajsfredag och fela och fena och jag vet inte vad hahah! Tur att ja kan sansa mig, annars hade jag stått som ett fån och fnissa för mig själv haha! På kvällen slocknade jag hur tidigt som helst o.O haha ogusch vilken fredag, ett gott skratt förlänger livet!

Mumrick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0