Hahaha, bästa dagen ever!

Jag var hur deprimerad som helst imorse, SKOJAR INTE! så andra rasten så började Alex och Dan och bråka som fan och hade ner våran nya kaffemaskin och lärarna dampa loss och de sprutade vatten över hela "ingången" hahaha, !!! Jag måste ju säga att jag har aldrig sett gossarna så pass rosenrasande x'D Sen så skulle jag låtsas att jag kastade vatten med emelies vattenflaska i ansiktet på Edvard... HAHAH!! va fan glömde jag inte då?? XD JAg glömde stänga så att det inte skulle komma nå vatten! nååja, jag fick mig ett riktigt gott skratt och de blev ingen payback eller? Hur bra är inte de liksom! Toppen! Sen höll jag i spinningen på idrotten, vi körde bara 6 låtar men de gossar som var där kämpade på och det var roligt:D Sen har jag och mamma varit hos mormor för och säga hej , de v amysigt (: Mommie och moffas kisse högg mig hela tiden i fosingarna men inte gör de nått ;p Sött!

Ikväll är jag jätte trött och ska se på Saltön med modern och sen krypa ner i sängen och sussa, det ska bli underbart :) <3

Gammal och saknad bild :/ Saknar alla flickorna! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0