Mobil bloggen!

Nu sitter jag i skolan:) jag fick skjuts av min kära granne i morse, jag tackar! Hur skönt som helst att slippa gå och det var värt att stå och vänta på bussen några minuter extra! Dock blir jag irriterad på så många snorungar som får skjuts till skolan för att det är några minusgrader och dom inte har så långt som jag har att gå till bussen:o?! Men jag är väl bara lite avis antar jag hehe:p (a), nu på morgonen har jag en timme matte och sen två timmar naturkunskap..... Hur kan en sån kort dag vara så hemsk? :s sjukt.. Menmen! Efter skolan har jag bestämt mig för att jag ska spendera minst en timme på gymmet och sen måste jag hem och plugga på regler tekniken o.O <3 Puss på er<3 det är inte många som läser min blogg men jag blir rå glad när jag ser att antalet stiger lite då och då:D jag får ta och ladda in lite bilder så den inte blir så tråkig..! PUSSPUSSPUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0