When I say jump, you say how high!

Det snöar ju hur mycket som helst?! Vad är grejen? :S, jag tror att mamma och pappa är ute och skottar nu, vilket är ganska onödigt för de är näst intill storm i Eka idag:(!

Dagen planer vet jag inte så mycket om, eventuellt ska vi köpa tv och kanske åka och köpa en soffa på lilla essinge. Själv så måste jag skriva en svenska recention och plugga på mät och reglertekniken så jag slipper stressa med det på söndag kväll :) Ska skicka in en film recetion om "Remember the Titans" innan måndag också :p

Idag har jag ett stort dilemma, träna eller inte träna? Jag vill inte träna om det är så att jag ska hjälpa till att bära soffan idag för då kommer jag att vara helt slut. Men jag vill träna för att jag inte kommmer köra spinning på fredag? :/ Blöööh !!

Fortfarande inga bilder

Inge bilder = Tråkig blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0