Haft två toppen dagar:) <3

Tisdagen började hemskt med nationella prov i engelska, som inte gick allt för bra!

Efter skolan försökte jag iaf tagga till för gym, men var inte på topp :/ längesen ja var det på att gymma nu.. Tycker det är ganska tråkigt! Känns inte alls som om jag får ut lika mycket på det som jag får på spinningen. Men det blev iaf 1½ timme :)

Sen gick jag runt på stan, hittade som vanligt ingenting att handla men det var inte direkt en katastrof! Behövde ju inenting speciellt:) Jag åkte sen hem en snabbis och sen tillbaka till Norrtälje igen för att träffa Caroline, Linus, Malin, Jossan, Jossans Niklas och Brasken (: Det var trevligt att träffa alla igen, även fast jag saknade några som inte kunde komma väldigt mycket! :/ Vi käkade middag på Pizzeria Arenan och sen gick vi till Roslags där vi snacka lite innan vi såg musikalen Alice i underlandet, som min lillebror var med och spelade i. Det var bra! :) <3

Idag då, gick upp kvart över 5, slängde på mig massa varma kläder och tog mitt pick och pack mot Norrtälje, första gången som jag fick skrapa bort frost!  Hahah, men det var inte direkt varmt i morse! Klockan halv 7 satt jag på "ledar" cykeln för att få alla igenom ett jobbigt spinningpass, precis som första gången jag körde så var alla toookduktiga! Då är det kul att köra! Efter det en väälförtjänt dusch och frulle på gymmet och sen gick jag och en brutta som heter Charlotte in i lekrummet, jag somnade nästan i soffan, kan ju inte hjälpa att jag var helt slut! Sen bar det iväg till Charlottes dotters skola där det var uppvisning som jag följde med på, dom var duktiga! :) Sen blev de lite små stressig mot skolan då ja såg den underbara Ella som jag bara kände att jag var tvungen att säga hej till för henne har jag saknat så oootroligt mycket! Snygg som hon alltid är snackade vi lite och sen så skolan för mig:) Dagen gick fort, jag var hem en sväng på lunchen och sen efter skolan så hade jag piano som vanligt :)

Senare ska jag skriva ett inlägg om hur förbannad jag är på folk som inte kan köra bil! :D


Wohow!
Börja träna på Norrtälje träningscenter vid busstationen och kom på mina morgonpass som jag ska hålla nu i maj och ev. lite under sommarlovet också! :D Tider och datum som är bestämda är:
Fredag den 14/5 kl. 06:30
Onsdag den 19/5 kl. 06:30
Fredag den 28/5 kl. 06:30


Kommentarer
Postat av: Angelica

Va kul! :D Duktig du är<3

2010-05-06 @ 17:53:44
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0