Helgen har varit sjuk!

Jag har varit på en kurs för att utbilda mig till instruktör :)

LÖRDAG
11.00 Introduktion
Spinningpass 
Lära oss om hörnstenar
LUNCH
Mer hörnstenar
Race of Truth - Värsta jag har varit med om, sjukt jobbigt! Men jag är stolt att jag kalra de
Summering - avslutning med lite snack

18.00 Hemgång

Morfar och pappa hämtade mig på stationen efter jag suttit i bussen inklämd i ett hörn mellan massa partynissar (;
Under hela kvällen så pluggade jag in låten jag skulle framföra på söndagen.

SÖNDAG
09.00 vi presenterade våran låt, min var sist och det gick RIKTIGT DÅLIGT :o 
Lite hörnstenar och respons på vårat framförande där vi fick speciella saker att tänka på 
LUNCH
kvalitetssystem som instruktör
Vi fick hjälp med hur vi skulle göra för att få ett bättre framförande för nästa presentation
Presentation nr.2 gick jätte bra för mig, allt satt huur bra som helst tycker jag! :D
Summering - vi pratade och vi fick reda på om vi klarade det eller inte....WOWOOOH! JAG KLARA DE!:D:D

Hemgång

Gick till träningscenter sen och hoppa och studsa av lycka med Charlotte:D YEEEAH! Jag har huuur överlycklig som helst! Så grymt stolt över mig själv :D Nu ska jag se om jag kan plugga in hela passet till fredag för att köra jääärnet, oh mama... Vilken helg! Svett och tårar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0