Hur skönt som helst med långhelg!

Körde spinning igår, det gick bra ^^ Och var såklart kul! Sen träffade jag underbara Ellen på eftermiddagen<3 Vi gick runt på stan, kollade in marknaden, tog en korv och gick sen hem till henne! Jag somnade nästan i hennes säng :( Har faktiskgt lite dåligt samvete för att jag var så trött, men jag kunde inte hjälpa det.. Gick ju upp klockan 5 :o

Idag skulle jag träffat Josefin, blev inte så.
Jag fick mycket annat gjort, köpt lite ramar/tavlor till rummet, slipat och grundmålat en bänk och nu sitter jag bara och kollar på tv - har varit ute hela dagen och är trött haha!

Skönt att det bara är lördag!

Puss och kram!

Underbara Ellen - bilder från vintras -10!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0