Kom till NTC på fredag 06:30!!

Nu var det ett tag sen jag var här (: har inte riktigt haft tid! Det har varit mycket med träning, möten, skolan, livet :) Jag ska jobba lite i sommar iaf, på spinningen! Ska bli kul!

Det känns som om det är mycket med skolan nu, även fast jag inte riktigt har någon ork att plugga.. Men det går, snart är det ju ledigt några dagar:)

Imorgon är sista skoldagen denna vecka, rå najs! På torsdag ska jag träna, plocka lite på rummet och fixa.. Shoppa behövs en sväng också! Fredagen kommer antagligen spenderas med den snygge Ellen Kasholm <'3 En brutta jag saknar hur mycket som helst! Hoppas det blir av ;D
På lördag kanske jag ska träffa Josefin och då har vi eller jag planerat att det blir lite fika, film och massa tjej-snack ;D men vi får se! Förutom det så ska jag träna en heldel, jobb på fredag morgon.. Vilket betyder att det vore hur roligt som helst att dom som är medlemar på Norrtälje träningscenter (om inte? BLI DE!!;D), kom på morgon passet klockan 06:30 drar vi igång på fredag morgon! Hur kul som helst, kom, kom kom!! :D

Nu ska jag plugga lite inför arbetsmiljö och säkerhets provet som är i morgon:) Det är även nationella i matte, men det får helt enkelt gå som det går! :) Rätt säker att jag klarar det iaf :)


Juste - Jag klarar mig inte utan musiken just nu! Räddar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0