Träna, träna och åter träna!

Jag ligger i hårdträning! Ska på kurs snart där jag måste visa vad jag går för, så nu kör jag så de bara åångar!! Jäklars!

Imorse var det morgonspinning som vanligt, trodde seriöst att jag skulle tuppa av! Haha, men det är bra att man pushar sig själv, hade ju inte kämpat så hårt om det inte var Anna-Karin som ledde - hon peppar som sjutton! Hur kul som helst! wie :D Sen en naaajs och VÄLFÖRTJÄNT dusch, puuh, lite spackel och sen frullerulle ;)

Nationella prov - ingen kommentar.

Arbetsmiljö provet - Yeah, där satt den! BOOYAH!

Efter skolan dorg jag ner till Treat och fixa en tid för noppning och färgning av ögonbryn - det blev en timmes väntan i NT. Jag Gick runt på stan, träffade folk jag ville träffa och inte.. Köpte ett par vita och ett par svarta sommar byxor:) Mys! Börjar bli varmt med heljeans nu!! Skulle gå till bibblan och låna en bok men det kunde jag ju bara drömma om haha! Där var det fett tomt (; Efter pianot - som inte gick bra, jag blev väldigt irriterad, så åkte jag hem :) Idag ska jag bara ta det lugnt och funderar starkt på att jag ska ta ett rejält gympass i morgon lite kompenserat med lite spinning kanske?? Vi får se vad jag orkar och har lust med :)

Gjorde min dag lite bättre -
En god frukost med trevliga och roliga människor,
ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0