Wohow (; <3

Jag har väärsta dunder planer för mitt rum! :o
Jag vill sätta upp datorn på sidan av bordet (så den hänger och slipper ligga på bordet)
Jag vill ha en glasskiva på bordet så jag kan sätta foton under över hela bordet så jag kan ändra när jag vill
Jag vill få upp en anslagstavla, helst whiteboard så jag inte glömmer massa
Jag vill ha en hylla högt upp på väggen där jag kan ha böcker
Jag vill ha en hörnhyll vid fönstret
Jag vill sätta mina tavlor på lite snyggare ställen
Jag vill ta ut min bokhylla
Jag vill sätta upp mina högtalare på väggen
Jag vill ha en helkropps spegel där bokhyllan stod förut!!!
Jag vill ha mer belysning
Jag vill ha en krok i taket som hänger ner där jag kan hänga lite väskor och kläder
Jag vill ha en datastol med hjul så jag slipper sitta på en vanlig köksstol (;
Jag vill ha en till hylla i mitt sminkskåp
Jag vill ha mer förvarings lådor

Ska försöka fixa allt detta innan sommarlovet!! :D Hahah, hoppas det går ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0