Duktig Elin, uppdaterar! :D

Superbra dag? Ohyes! Gick upp, utan några problem, klockan 05:00 imorse.. På med träningskläder, på med myskläder över det och slängde i mig en smoothie och sen bar det iväg till Norrtälje Träningscenter!

Precis som vanligt tänder jag alla lampor, drar igång musiken i gymmet, på med gåbanden och sen in i spinningsalen (; Ställer in snyggaste cykeln och på med lite uppiggande musik!

Passet gick väl sisådär, det var trots allt 2 veckor sen sist! Man ska inte vara sjuk... Tur att jag har ett sånt underbart gäng på morgonen som kämpar på! Bra jobbat allihopa!!

Efter passet blev det en välförtjänt dusch och till frukost hade den duktiga och hurtiga Linda bakat bröd på morgonkvisten, mumsfilibabaah!

Med en sån bra start på dagen snackade jag mig igenom och sussa lite två matte lektioner, ja jag kunde göra det för jag ligger så pass bra till.. Tycker jag :)

Fick träffa min Mumrick innan skolan slutade och sen gick jag upp till Roslagsskolan för att möta min lillebror!
Där träffade jag min gamla lärare, som jag faktiskt saknar väldigt mycket!

Nu är farmor här och käkar middag, jag är ganska trött :p Men det är inte ovanlgt! I helgen väntas det lite plugg och farsdagmiddag hos mormor :) <3


Man får göra vad man vill, älska mig eller inte :) Jag tycker iaf om mig själv!
Och jag har många att tacka för det, så är det:)
Älska dig själv så blir du älskad tillbaka och du kan ta vara på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0