Elin uppdaterar, en kortis!

For your information;
Jag mår bra, förutom att jag är förskyld
Japp, det var min mobil (xperia x10) i en vecka, lämnat tillbaka för det gick sönder
I mitten av december får jag en ny, utan pekskärm - thank youu!
Jag har extremt med spring i benen för jag bara är förskyld men vill träna!
Idag har jag klippt mig, ontressant fakta.
Japp, det var några veckor sen jag nådde -20 kg !
Jag känner stress med skolan:
Denna vecka: Matteprov
Nästa vecka: Kemiprov
Veckan efter det: Fysikinlämning
Veckan efter det: Samhällsprov, Energiprov, Matteprov
Veckan efter det: Sista chansen för historia redovisning
Veckan efter det: LOOOOVV!!!!!!
Och nej.. Det är inte min jacka :(





Kommentarer
Postat av: Emma

DET ÄR ROBERTS JACKA PÅ TOAN I SKOLAN? :D

2010-11-25 @ 20:40:39
URL: http://ehmmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0