Ett inlägg, nu dags att städa?.. Kanske ;>

Idag är det torsdag och jag har varit ledig (: Planerade att jag skulle städa mitt rum och plugga MASSA matematik.. Men icke! Blev väckt av hemtelefonnen klockan 8, satte mig vid datorn och sen la jag mig i soffan och slockna! Men nu är jag vaken igen och klockan är snart 4?.. öhm! Inte så bra!

Imorgonbitti ska jag leda spinning, har inte tränat på två veckor nu? Det är inte bra! Men jag har varit sjuk.. så what to do :/ Får se hur det går i morgon ;p men allt går! Nästa vecka så ska jag köra riktigt ordentligt!

Om allt går som det ska så blir träningen nästa vecka:
Måndag: Spinning
Tisdag: Gladiator
Onsdag: Spinning
Torsdag: Afro
Fredag: Testa vårat hemmagym? Måste "elin-invigas"!
Lördag: Vila
Söndag: Kanske lite orbitrek?

Jag kan om jag vill, jag kan om jag ska.. Jag ska!



En kisse vi i familjen fors saknar <'3 Gustav Fors <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0