Trötternötter!!

Hittils har träningsveckan varit rånajs!

Igår ledde jag skolan i spinning 15:30, sen pang på blev det handbollsbrudarna 16:30!
Eftersom jag kände mig så pass hurtig efter det passet så tacka jag nej till att modern skulle komma och hämta mig vid bussen och tog en rask promenix hem (: Sen fråga mamma om vi skulle ta grannens söta hund på en liten promenad och så blev det!

Idag har jag kört ett gladiatorpass, sjuuuuukt! Precis som alltid! Det enda som går bättre är armhävningarna :p Inget annat, det känns bara tyngre ;p Men det gör det när man tar i mer, flera vikter och bättre tempo! Härligt pass!!

Det som återstår denna vecka är spinning i morgonbitti, afrodans med Jenny på Torsdag, spinning på fredagmorgon och sen får vi se om jag klarar av att köra någon på söndag eller om det blir en mysdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0