Detta får inte hända o.O

Mitt knä.. Vad händer och fötter?? Var på Gladiatorpass ikväll, precis som varje tisdag klockan 18.00! När jag kommer till utfallen och börjar köra så känns dom två första bra och sen faller jag ihop :/ Det känns inte riktigt okej! Mitt högra knä viker sig på något häger eller vänster, who knows, men det är irriterande! Jag är ju inte trött utan jag bara ramlar och fattar inte riktigt vad det är som händer?.. En funderare om man kanske ska kolla upp det? Andra gången det händer nu :( Förra veckan var det lika! Jag vill ju ta ut mig till 110% men det går ju inte!

Efter passet så var jag och mamma till kyrkogården och tände ett ljus :) Det var fint! Estuna Kyrka har fått en fin Minneslund där det kommer vara helt underbart fint med ljus på all helgona, det är vacker't!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0