Jag ska berätta en liten hemlis (a)

Som många vet, ganska många åtminstone, så tränar jag ganska så mycket.. Så om 4,5 kg så ska jag, kanske, köpa mig en ny mobil! Haha (a) Då har frökenfräkelifräääken..... man får skryta va? Man ska vara stolt över sig själv! Jag är grymt stolt!! .. men iaf, då har fröken Fors gått ner 20 pannor (a) hihi jag blir så fnissig, det är så sjuuuuuuuuuuukt häftigt, jag är så cool, jag är så grymt duktig! Japp, jag är gryyyyymt stolt! Märks det? ;) Men iaf, jag funderar på, eller jag vet att det ska vara en med "pekskärm" ;)!

Aja, ville bara skryta lite (a)..


Kommentarer
Postat av: Tant Maud!

Du är helt sjukt duktig <3 Du har sån karaktär gumman, kan man få lite av dig? Tycker om.............dig

Kram Maudan.

2010-10-05 @ 20:44:53
Postat av: Jessica Arremyr

åhhhh fy farao va duktig du är!! va glad jag blir för din skull. ja har oxå börjat tokträna nu, ska se om ja kan försöka slå dig! ;)



keep up the good work!!



Kraaam

2010-10-05 @ 21:06:07
Postat av: matilda svärd

Grattis elin! Du är så grymt jävla duktig. Önskar att jag kunde vara lika energirik och duktig själv men det är man ju inte! Grattis i alla fall!

2010-10-05 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0