Dålig att uppdatera, inga bilder.

Dagen verkligen kryper fram.. Jag har rensat bland mina kläder, har hur mycket som helst men ändå ingenting? Någon mer som har samma problem? Det är verkligen överfullt i alla lådor men det finns aldrig någonting att ha på sig?! .. Jag hade behövt sätta mig ner och börja med Fysiken idag, men jag vet inte :p Blev inte så! Fysiken läser jag på distans.. Det känns inte bra :/ Känns som om det kommer gå super dåligt! Hermods är mina "lärare", dom ringde mig i torsdags för att kolla läget haha :p wellwell..

Denna vecka har jag börjat med Kemi A, som jag kommer ha två timmar på torsdagar uppe på RHS.. Woop, woop? Tur att det är en från skolan som är med så slipper jag känna mig ensam bland de andra haha :p Läraren verkar vara jätte bra iaf, jag fattar vad han säger! haha ;p så är det inte alltid..

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera men jag känner mig suuuuuperstressad! Det känns som om det är jätte mycket med skolan och jag försöker få ihop hur jag ska träna och moppen har gått sönder.. Ramla ju omkull med den för några dagar sen :/ Dumma... Men nu är den på verkstad.. Nooojjkvinnan själv börjar kolla hur ja ska kunna träna när det är vinter och ja måste lita på bussarna.. Attans att man inte bor i stan, men samtidigt så är det skönt på landet <3

Imorgon leder jag 16.00 passet, välkomna är ni alla ;p Sen är det box 17.00 som jag också vill vara med på så det ska nog gå kanoners! :D <3 Karin ville vara med och efter det är det Yantra som är superskönt!

Nu ska jag planera min träningsvecka ^^ <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0