Mitt internet fungerar lite smått hemma nu (:

Haft en underbar helg så alla vet! <'3 Älskar dig hunbun!! <3

Filmer jag hunnit med att se, kanske glömt någon (;
Grown Ups
Mum&Dad
Shutter Island
The uninvited
Home movie
Hajar som hajar
4 avsnitt av någon serie?
Sex drive
Någon cowboy film? que?

Träffat massa människor, vissa kommer jag ihåg lite mer än andra (; Hur vare, 15 nya pers på en halvtimme ? (; ohboy! Jag och namn.. My, oh my.. :p

Panik tappade min mobil när vi sprang till bussen mot c som vi sen missade, tur de eftersom mobilen låg så snällt och väntade på mig i gräset :p

Glöm inte att jag, elin fors, klarade av att hitta till östertälje helt ensam och sen från pendeln i stan till Eka (; STOLT!! <333333

Hur som haver så har min helg varit bäst, puss på det och puss på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0