Ska det vara så svårt att komma till saken?

Brrr! Vart är den underbara sommaren? :/ I miss you sunshine! <3

Idag har vi (skolan) varit i parken och lyssnat på en massa politiker, bara en massa skit. Japp, dom har svårt att få fram vad det är dom står för utan vill mest klanka ner på de andra partierna. Vi är inte födda igår :) Vi vet gott och väl att ni tävlar mot varandra men hallå? "jag utmanar *** att jag svarar över dej på alla frågor" Öhm, så det är meningen att det ska slås vad, som på lågstadiet, om hur vårat land ska styras? Det låtar ju troligt :) Bra där dude, you go.. (ironi för er som inte förstår)

Jag kommer få hur svårt som helst nästa gång då jag får rösta då de enda man ser på tvn när det gäller politik på de olika debatterna och nyhetsinslagen.. Det är bara smutskastning på de andra partierna. Kan ni inte bara, rakt upp och ner, säga precis vad ni står för! Under de minuterna ni får så skiter jag fullständigt i va de andra partierna tycker och tänker. Några minuter får ni, ta vara på den. Eller tappa mig, tappa att jag ens tänker lite åt erat håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0