Rubriklös

Ja, första gången jag märkt att jag inte mår så jätte bra när jag inte äter! Jag äter sjukt dåligt, hoppar måltider och sånt, AJABAJA! Men idag blev de för mycket.. På morgonen brukar ja käka gröt men de va slut med havregryn så jag åt två tuggor av en macka med keso och tomat på, till lunch blev det lite soppa och sen som mellis lite keso och en apelsin? Det blev ett jobbigt träningspass! Jag hade lite ont i huvudet under hela gladiator-passet och jag kände att jag inte kunde riktigt ta ut mig så mycket som jag gärna ville :/ Så imorgon ska de käkas bra som bara den! :D

Fått massage av min mama <'3 Tack så mycket! Är varm nu och det är skönt ^^ Sussa snart <3

Måste börja ta tag i min Fysik snart kanske? Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0