What to say, överlevt en regning dag. TYP!

En bra/dålig dag har jag haft.. Började med att jag vakna i morse och var hur trött som helst, trodde världen skulle gå under :o Ögonen orkade inte vara öppna och det tog ett bra tag innan jag fick i mig all den kladdiga, geggiga, degiga, sega gröten o.O Så smakade den i morse, urkpåburk! Menmen, det gick ju sen! Stressade, hitta de sista kläderna jag hade hemma att ha på mig till skolan.. När jag hade 100 meter kvar till bussen öppnade sig himlen och gud tog en kissrast? SMOKE! .. Helt genomblöt, jätte fint.. mm! Ringde till mamma för att se om hon kunde hämta mig för jag kunde inte gå med det där till skolan.. Men hon kunde inte :/ Så jag ringde pappa, han var uppe på ett tak så han kunde inte heller :/ Som tur var så kunde farmor komma och skjutsa hem mig så ja kunde byta om, inte för att jag hade några kläder men det gick! Sen fick jag skjuts till skolan (L) TACK FARMOR, LOVE U! <3

Klockan 10 hade jag Kemi på RHS, det gick ganska bra.. Tycker att det är ganska kul faktsikt :) Duktig som jag försöker vara gick jag tillbaka till skolan för att få i mig lite lunch, eftersom jag ska träna ikväll! Och nu sitter jag fortfarande här :) Jag har skrivit klart historia delen i mitt och Emelies litteratur arbete så i helgen ska jag bara skriva klart om min författare sen är det färdigt:D Jag planerar att ta 15.19 bussen till stationen och sen ska jag in på träningscenter för att byta om och sen 18.00 är det dags att köra igång med Afro med den coola bruden Jenny som instruktör! WAKA, WAKA!


Kommentarer
Postat av: Martin

INGEN NOTIS OM MIG!?!? Jag angstar! Jag var ju minst höjdpunkten på hela din dag där på Kemin!



HMF

2010-10-05 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0