Söndag 21 augusti

Känns som en sisådär dag? Varken dålig eller über bra om man säger så! Har fått i mig frukost.. klockan är halv 2? Lunch blir det innan jag tar mig in till Träningscenter och laddar lite svett och sen blir det hem och försöka plugga lite!!

Planer för sista skolåret är att inte skjuta upp saker till SISTA sekunden.. Wish me luck!

Försöker även planera veckan då mamma och pappa ska åka med husvagnen och tar då med sig bilen, men det är bara bra! Då kommer jag verkligen att knata ner till bussen iallafall.. Men! Om någon i Eka åker förbi mig och det regnar, så får ni gärna plocka upp mig HAHA!

Annars känner jag att det blir en ganska hurtig vecka! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0