Osch!

Blir nog inte mer "jul-likt" än såhär på bloggen..
Har varken tid eller ork! Men man vet aldrig,
kanske får jag något ryck och tar tag i det!
Alldeles nyss åkte mina fd.
UNDERBARA grannar här ifrån, lite julskinke-smörgås!

Idag har jag haft mysfrulle med mamma, suttit i en biltvätt med en av de bästa -
Mattias Powerman, handlat lite smått från ögonstenen Linda på Willys
och ikväll blir det träning med Emma von "Tampongfjong" Hellström.

NAJS ATT MAN FÅR TRÄFFA SÅ MÅNGA PÄRLOR IDAG!



Vill passa på att TACKA ALLA GRYMMA som kom på mitt spinningpass igår,
TOTALY AWESOMENESS!
Där snackar vi stryka, energi, glädje, smärta och smärta!!! -
Underbara människor finner man genom träning <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0