Pulsen på topp kan man säga!

Dagen började med en promenad på 6 km,
kändes dock som om jag gick en mil må jag säga!
Men väldigt skönt att starta dagen med :)

Spinningen.. Drog med mig lillebror på ett spinningpass! Satt jämte chefen,
då känner man pressen haha! Skämt å sido - ÄLSKAR'T.
Fick en maxpuls på 185 men sen ska man ju ha trixen att försöka få ner pulsen
mellan varven... Vilket inte är lika lätt!

Superhärligt pass var det iallafall! Micke som instruktör -
helt annan träning jämfört med när jag själv sitter framme och
ska peppa vänner och medlemmar!

Förövrigt är jag helt slut, hoppas på simmning i morgonbitti och
sen ska ja få träffa min Tampongfjong <'3


ETT EXTRAEXTRA "GOOD WORKWORK" TILL FRÖKEN ÅKERBLOM - GRYMMA TJEJEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0