Dagens - Söndag...

Åååh.. Jag bara avskyr söndag egentligen! Man kan inte riktigt göra någonting, man vill helst bara gräva ner sig så man kan stanna nergrävd resten utav veckan..

ajaj.. Nu använde jag "man"-ordet igen, oftast när jag användet det ordet så menar jag faktiskt JAG, men som vanligt! Det är en vanesak och under vissa omständigheter gömmer JAG mig bakom ordet man.

Idag har jag tittat på när man kära bror gått på tränings-match mot Märsta på Thaiboxningen (här i Norrtälje då.. ) så har suttit på de dära golvet, lyssnat på den dära musiken, andats in den dära doftena av den dära smörjan dom använder för att lindra.. I två och en halvtimme :)

Sen raka spåret till mormor för att ha en farsdagmiddag med tjocka släkten!


Bild från Adams första match i Täby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0