En riktigt tuff vecka är över!

Lite ledsna stunder, mycket träning, mycket plugg och sen finns det guld-"moments" också såklart! <3

Förövrigt har jag vilodag från träningen idag, känns bra! Har hunnit med att gå på väldigt många och varierande pass denna vecka - t.ex. Spinning, Body Pump, Gym, Body Combat! :) Det känns i kroppen, ordentligt!

Dagens smidighet:
Satt i bakluckan på skolbilen och skulle koppla ihop massa 12 volts batterier, så helt plötligt blixtra de till och knastra så brände ja pekfingret :'( Stackars Elin.. Det gjorde ont!! AJAJ! Sticker fortfarande, men en tabbe får man ta.. Tur att jag inte var den enda som gjorde det! ;)

Ikväll blir det nog soffläge, är riktigt trött! Kommer sova gott inatt, hade behövt en sovmorgon imorrn.. Men då blir det bara fel med min mattider + att jag ska träna i morgon klockan 10 med mina fina flickor!

På Norrtälje Träningscenter
Imorgon klockan 10.00 är det Les Mills mix - Med Micke och Anna-Lena!
TAGGA GALET!! Är du inte medlem? Kom och testa - och ta med en kompis! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0