Ibland har man ju ingen energi att skriva? HISS OCH DISS:


1. CALIPPOGLASSEN - den lilla med kulor? Jag räknar inte kalorier i vanliga fall.. MEN EN GLASS MED 25 Kcal!!! - Som mamma säger på facebook "gilla". VI ÄLSKAR'T <3¨

2. Stretchbyxor - Mummah vad skönt!

3. Träning - You did'nt see that one coming? ;) Jovars! Det hjälper mot ALLT!!! : Huvudvärk, ångest, depp-dagar, mensvärk, kroppsvärk etc. Jag lovar, testa om ni inte tror mig!

Inte mycket att hissa här inte, en negativ Elin atm ;)  


1. Dessa snören som alla tillverkare av plagg sätter på kläderna för att man ska kunna hänga upp grejerna på en galje - Hur kul är det att ha ett synligt snöre i nacken en hel dag?
Antingen så gör ni LÄNGRE snören så de inte syns eller så skiner ni i snörerna!!!
Lika så med alla lappar med storleken på t.ex. tröjan så att man "flaggar" dag in och dag ut? Inte vill ja att folk ska se att jag har XXXXXXXXXXXL på mina kläder? - Allt detta klipper jag bort!

2. Folk som snackar, livet blir enklare om du tar de face to face (om inte kan ni va tysta!) - OCH... wait for it..... HISTORER SOM NI KOKAR IHOP ÄR INTE VETTIGT, lite märkligt folk finns det.

3. Tangentbord där de kan komma skit under knapparna - Elin Fors (KLUMPE) har dragit bort knapp "3" för att pilla bort nått som knastra under... Självklart får jag inte tillbaka knappen :) Inte roligt alls ju...

4. Att de kostar pengar att kirra Word och de Word jag har kan jag inte ändra mellanrummet på raderna.. Så det är typ en
HALVMETER (nu tog ja i, jag ljög) mellan varje rad... INSANE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0