Igår: Idag kan jag erkänna för mig själv att jag ser skillnad.

Jag ser mig själv varje dag.
Jag jämför i spegeln MINST 6 gånger varje morgon.
En morgon är kanske 1½ h, det finns många 1½ timmar på en dag.

Att se skillnad, är skitsvårt.
När andra ser skillnad vill jag inte ta det till mig, för jag ser ju INGENTING?

Spegeln drar ner mig,
jag drar ner mig själv genom att gå till den jävla spegeln timme in och timme ut.

Jag vet att de finns tjejer och killar som känner lika, och det suger.
Det suger att vara Elin vissa dagar.

Men sen, händer något, och det känns rätt bra - Jag är ju faktiskt en glad tjej :PPP


Standardbild när det gäller detta: Hur gör man för att älska sig själv?



Kommentarer
Postat av: J

Du är bara för underbar Elin!:) <3

2012-04-09 @ 11:52:09
URL: http://josephineakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0