STIPENDIUM!

Igår var jag på Musikskolan och spelade upp för ett Stipendum - Jag har spelat piano på Musikskolan sen åk 4 och nu bestämde sig min pianofröken för att anmäla mig till ett Stipendium.

Jag har varit med ett år tidigare, och då gick det åt fanders!

Igår var jag jätte nervös, jag fick gå först ut och faktiskt så gick det ganska bra! Skönt att kunna känna att jag utvecklas under de 3 senaste åren :)

Varesig jag vinner eller inte så är det en stor grej att bara bli anmäld! Fast, jag och "spela upp" är inte den bästa kombon - men övning ger färdighet!

Och sen är jag grymt stolt över att jag fick beröm av min lärare - för det får man bara när man verkligen förtjänar det! Det har jag lärt mig under dessa år! :) <3 TACK BM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0