Jag lägger en diss till Birgitta Gården.

Har en bekant som ligger på Birgitta gården i Rimbo.
Tyvärr är hon så pass dålig att hon inte kan ta sig till telefon "platsen", som jag antar att dom har där, så jag inte kan få prata med henne.

Hur tänkte dom då?
Ska det vara så svårt att få fram en löstelefon så någon kan få prata med henne?
Tydligen.
Det är en SKAM!!!!!!

Jag blir riktigt less på sånt här, med den tekniken vi har i dag så finns det telefoner som inte behöver sitta fast i ett vägguttag - en självklarhet är att dessa telefoner BÖR finnas på äldreboenden, kortidsboenden etc.

Jag vill aldrig bli sjuk och gammal - till mina vänner, SKJUT MIG OM JAG BLIR SÅ PASS GAMMAL ATT JAG INTE KLARAR AV ATT TA HAND OM MIG SJÄLV OCH MÅSTE BO PÅ HEM.

Tack svenska samhället - för ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0