Jag ska bli en bättre bloggare.

Åh, jag vet att jag är suuuuperdålig på att uppdatera bloggen...
Den här senaste veckan har varit helseg och ingenting har flytit på bra... BAAAHH!!! Varje träningspass har varit helt onödigt för jag har inte haft någon energi överhuvudtaget - vilket är jätte tråkigt!

Jag har väl haft ett litet breakinpoint några dagar - en liten sak och allt rasa.

Jag har fått börja jobba på hemtjänsten igen denna vecka, så nånting har iallafall hänt! Har fått träffat mina gamla tanter - trevligt!
Jobbade onsdag och torsdag, vilket gjorde att jag kände mig helt mör efter det.. Men det är ju hårt att gå ute när det är -10 grader och sen komma in till, +25 grader och sen ut igen - helt otroligt att jag inte har feber!

Lite grejer inför veckan som kommer:
- Träningen SKA bli grym.
- Jag SKA va ordentligt med maten.
- På tisdag är det dags för middag hos farmor och kurs för båtcertifikat
- På onsdag ska jag jobba - tjäna lite CASHFLOW!
- I helgen ska jag till Stockholm för att få ta del av nya RPM (spinning) - passet av Les Milles
- Jag ska va barnvakt till mina supersöta småkusiner (som iofs inte är så jätte små längre....)

Sen är det ju sista veckan innan lovet!

Fast vad blir det till jobb? antar att jag kommer jobba + att jag måste plugga på det... -.-

Jag ska försöka blogga mer + att jag ska göra om designen. Kanske blir roligare att skriva något då?
Jag ska DEFINITIVT ha vitt.




Kommentarer
Postat av: Felciia

Heej Elin! Fin blogg du har ! <3

2012-02-20 @ 20:21:59
URL: http://annafeliciakulovainio.blogg.se/
Postat av: J

du är så jävla grym Eliiin!:D:D <3

2012-02-23 @ 20:41:34
URL: http://josephineakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0