Har ni tänkt på hur fort tiden går?

Idag fyller min bästa kompis 19 år...

Det känns helt ärligt som igår som han stod på dagis,
3 år gammal med dammsugarn i högsta hugg!
Eller när vi satt på golvet i hans badrum, ute i Mällby.
Och vad gjorde vi? Jo med en liten plast tvättmaskin tvättade vi
hans plastpappas intersportstrumpor xD

I vardagsrummet siter nu min mormor, morfar, farmor och familj..
Dom diskuterar min morfars 80 års fest i februari -
Min pigg och friska morfar fyller hela 80 år!
Det är ju helt otroligt!!!

Och i sommar tar jag studenten, insane?!
Jag ska skriva högskoleårovet, jag har varit instruktör i två år??

Jag vet inte om jag har panik över livet?
Jag vet inte om jag har panik över kroppskomplexet?
Jag vet inte om jag har panik över att hitta en kärlek?
Jag vet inte om jag har panik över att jag kommer misslyckas?

Vad händer sen?
Vem kommer sen?
Och framförallt, vem försvinner?

Okej, jag har lite panik.
Panik-ångest.
Let's have a breakdown :/

Grattis Mattias - I Love u! Bästa vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0